sreda, 8. november 2017

Dvema blogerkama

Prejšnji teden sta ena za drugo rojstni dan praznovali blogerski prijateljici Oldpunca in Moi. Ker imata rojstni dan le en dan narazen, sem se izdelave voščilnic lotila v kompletu, zato je ideja enaka, okrasitev pa se le malenkost razlikuje.


Osrednjo vlogo na voščilnici imajo napis in rožice Najlepšega para.







Voščilnici prijavljam:

- Najlepši par - galerija meseca novembra


9 komentarjev:

  1. O vav! Zelo sta mi vsec. ❤️ Si bom kar shranila sliko za inspiracijo! :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi meni sta zelo všeč, še posebno tista, ki krasi moj brlogec. :-) Maja, hvala! <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Jej, kako mi je všeč tako izpostavljen napis.

    OdgovoriIzbriši
  4. Maja, obe sta enkratni. Zelo lepo šablono za okvir imaš!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja, ena je moja in hvala ti zanjo. Krasen okvir, ki poudari voščilo. 💕

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasen okvir in rožice tako lepo pašejo vanj!

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo sta mi všeč in verjamem, da sta bili veseli.

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasni sta, rožice pa so prava poživitev in pikica na i.

    OdgovoriIzbriši